Vissen

31 augustus 2019 - Ouistreham, Frankrijk

Oja Rik heeft met zijn nieuwe equipment zowaar een makreel gevangen! Wel teruggegooid want we hadden even geen plan hoe en wanneer te bereiden.  We hebben onszelf voorgenomen alleen nog te vissen  als we ze ook willen opeten. Wordt vervolgd!

1. Twanneman:
    1 september 2019
    Hallo,

Dan toch weer onderweg. En ik maar denken: heerlijk zeilen met de wind vol er in en de zon op je gezicht. Niets kan er fout gaan. Maar dan toch. Gelukkig wordt het allemaal goed opgelost en zo maak je weer eens iets mee. Leuk voor de lezers. Zelf zijn wij gisterdn geland op cyprus voor een short-break zoals dit heet. 12 dagen naar de zon. En die staat hier dan ook goed te branden. Uiteraard proberen we nog iets van de historie mee te krijgen. Maar voornamelijk liggen we in de zee, met snorkel en de go-pro camera. Ook hier zie je mooie zeilschepen en het lijkt allemaal zo mooi. Groetjes twanneman
  2. Rik Den Haan:
    1 september 2019
    Veel plezier daar op Cyprus. Nu de grote meute terug naar huis is komt de semi-pensionada natuurlijk uit zijn schulp om nog even te profiteren van de lage naseizoen prijzen. Slim hoor!!😎
  3. Niels:
    2 september 2019
    Ha Rik, geen foto van de vangst??
  4. Esther Jacobs-den Haan:
    3 september 2019
    Staan bij de foto's
  5. Twanneman:
    5 september 2019
    Vrienden,
    Het is rustig. Mis ik iets of ..... even geen berichtjes?
    De grote vraag: halen we de Kanaaleilanden Guernsey of zijn we nu op de terug weg. Wellicht bel je even met de zaak voor een paar dagen langer vakantie. Goede reis verder en we gaan het wel weer lezen. Hoop ik. Twanneman